Politica de livrare
Politica de livrare
Politica de Livrare a Serviciilor.
Capitolul 1. Politica de Livrare a Serviciilor si achiziționarea ONLINE
Art.1 Confirmarea comenzii are loc imediat după trimiterea automată a confirmării pe e-mail. Contractul de transport intervine atunci când RADU T. MARIA INTREPRINDERE FAMILIALA a acceptat comanda printr-o confirmare de primire. Această confirmare a acceptării poate fi făcută odată cu confirmarea automată pe e-mail sau separat, ulterior.
Conform standardelor actuale ale tehnicii comunicarea de date prin internet nu este lipsită de erori și/sau nu se poate asigura o disponibilitate în orice moment. Nu este posibilă dezvoltarea și operarea de programe (software) și echipamente de prelucrare a datelor (hardware) complet lipsită de erori, precum și eliminarea tuturor incertitudinilor legate de mediul virtual. Prin urmare, RADU T. MARIA INTREPRINDERE FAMILIALA, nu își asumă nici o răspundere pentru disponibilitatea constantă și neîntreruptă a site-ului său și a sistemelor tehnice și nici nu le poate garanta. În special, datorită caracteristicilor tehnice ale Internetului, nu poate fi garantată disponibilitatea constantă a posibilității de rezervare pe internet.
Art.2 Trebuie subliniat faptul că, în legătură cu vânzarea la distanță, de exemplu a contractelor de transport încheiate prin intermediul internetului, prin care RADU T. MARIA INTREPRINDERE FAMILIALA se angajează la încheierea contractului să furnizeze serviciul la o anumită dată sau într-o anumită perioadă de timp – spre deosebire de, să zicem, vânzările online cu expedierea de produse – nu se aplică dispozițiile legale privind dreptul de denunțare unilaterală a contractelor pentru acest tip de contracte încheiate la distanță. Cu toate acestea condițiile noastre referitoare la stornare rămân neafectate.
Capitolul 2. Achiziționarea biletelor
Acestea se pot achiziționa cu o comanda telefonica, prin formularul de contact prezent pe platforma web: www.driveme.ro sau online cu plata cu cardul prin serviciul Link2Pay oferit de Netopia, indiferent de metoda aleasa de catre client , aceste rezervari se poate face cu minim 12 ore inaintea calatoriei.
Capitolul 3. Anularea serviciului de către Prestator in caz de forța majora, Beneficiarul va fi rambursat in integralitate cu contravaloarea sumei de achiziție a biletului rezervat, in termen de 72h de la anunțarea acestuia prin apel telefonic, sms sau e-mail de către Prestator.
Art. 4 Tarife de transport:
Nu există un drept garantat conform căruia toate tipurile sau contingentele de prețuri pot fi rezervate în toate birourile de rezervare. În special, acțiunile promoționale pot fi disponibile parțial numai pe internet.
Taxa de transport se referă doar la transportul de persoane; alte servicii precum rezervarea locurilor, bagaje suplimentare sau speciale, asigurare călătorie, vor fi facturate separat si anunțate in prealabil printr-un sms sau e-mail clientului.
Art.5 Anularea comenzii la mai puțin de 72h, fata de data si ora rezervata, la care sa făcut plata, se pierde integralitatea valorii acesteia, anularea pentru termenul mai mare de 72h fata de data si ora rezervării, se recuperează valoarea integrala a biletului achiziționat, urmând ca in maxim 14 zile de la anulare Beneficiarul sa primească contravaloarea integrala a biletului achiziționați in numerar sau virament bancar in contul comunicat de acesta,.